نرم افزارهای کامپیوتری داک

نرم افزار کارنامه ماهانه و شهریه مدارس. دقیق، آسان، کامل

نرم افزارهای کامپیوتری داک

نرم افزار کارنامه ماهانه و شهریه مدارس. دقیق، آسان، کامل

نرم افزارهای کامپیوتری داک

نرم افزار کارنامه ماهانه ای دقیق با کاربری آسان و با گزارش گیری کامل. داک (دقیق، آسان، کامل)

بایگانی
آخرین نظرات

فایل اکسل محاسبه وزن دهی آنتروپی شانون رایگان

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

فایل اکسل وزن دهی آنتروپی شانون را از لینک زیر دانلود کنید.

این فایل رتبه بندی گزینه ها را بطور اتوماتیک انجام می دهد.

دریافت
عنوان: آنتروپی شانون
حجم: 15.9 کیلوبایت
توضیحات: تحقیق در عملیات


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
یوسف باقرپور

نظرات  (۳۳)

دمت گرم خیلی عالی بود
پاسخ:
خیلی ممنون.
سلام خدا خیرت بده دستت درد نکنه
پاسخ:
مرسی ممنون.
موفق باشید.
خدا خیرت بده
پاسخ:
مرسی.
موفق باشید.

خدا خیرت بده
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۹ عابد حیدری

دانلودش کردم نمیتونستم بدون تشکر ازتون برم واقعا دمتون گرم خیلی دنبالش بودم همه سایتا برا دانلودش پولی بودن..خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم

پاسخ:
خواهش می کنم لطف دارید.
موفق باشید.
۲۷ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۸ ابوالفضل
واقعا ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
موفق باشید.

خیلی ممنون
پاسخ:
مرسی
موفق باشید
ممنون. خیلی کاربردی بود
پاسخ:
خواهش می کنم. موفق باشید.
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۵ مهسا رفیعی
سلام وقت بخیر. عالی هستید. ممنونم
پاسخ:
مرسی ممنون. موفق باشید.
ممنون عالی بود
پاسخ:
مرسی ممنون. موفق باشید
۳۰ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۸ Pouya Mohtasham2000
واقعا ممنونم. عااالی بود. برای محاسبه تصمیم تاپسیس و یا ahp  هم اکسل هست؟
پاسخ:
ممنون. بله هست. ولی رایگان نیستند.

سلام تشکر از زحمات شما من فایل رو دانلود کردم چطور باید ازش استفاده کنم ؟

سلام و خسته نباشید

با تشکر و سپاس فراوان -عالی بود- دستتون درد نکنه

پاسخ:
مرسی. موفق باشید.

متشکرم

خیلی ممنونم خدا خیرتان بدهد

دانلود نمیشه؟

۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۵۳ امیرحسین خداکرمی

خیلی عالی بود خیر ببینی ایشالا.

پاسخ:
موفق باشید
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۰۲ مجتبی سرهنگی

با سلام و تشکر از شما ، 

من یه سوال دارم : در مطالب سایتهای دیگر نوشته شده : اگر در مولفه ها  داده صفر داشته باشیم ، باید به جای Pij      .00001 بگذاریم . اگر این کار را انجام دهیم ، Dj    عدد بزرگی میشود و Wj نا متعارف می شود . اگر امکان دارد ، راهنمایی بفرمایید . با سپاس 

سپاس فراوان  خیلی عالی بود

عرض سلام و تشکر. ببخشید اگر بخوایم داده ای بهش اضافه کنیم باید چگار کنیم. الان من 7 مؤلفه دارم ولی در اینجا 5تا مشخص کرده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

 

سلام خیلی ممنون . عالی بود موفق باشید.

۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۲:۴۹ هیرسا طاهری

سلام. سپاس فراوان بابت فایلی که در اختیار گذاشتید. چگونه می توان این فرمول را برای 28 گزینه و ده معیار اجرا کرد؟ آیا باید فرمول را مجددا بنویسم برای محاسبه w. ...

ممنون میشم پاسخ بدید

بسیار مفید بود ،  بسیار ممنون و تشکر

سلام من نمی تونم دانلود کنم.. چرا؟

سلام خسته نباشید. من نمیتونم دانلود کنم متاسفانه و خیلی هم نیاز دارم به این اموزش

میشه اگر کسی داره به ایمیلم بفرسته shiva.motaleb@gamil.com

بسیار ممنون میشم

۰۳ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۱۳ فرشته آرزوها

سلام وقت بخیر 

ببخشید من میخواستم بدونم اعداد اولیه ای که وارد ماتریس میکنیم ومحاسبات رو روی اون ها انجام میدیم چطور به دست اومدن؟ 

دمت گرم عااالی، خدا خیرت بده

 

اجرت با امام حسین(ع)

مرسی خدا خیرت بده کمکمون کردی

عاااالی بود...خدا خیرتون بدهد

خدا برات خوش بخواد.خدا پدر و مادر رو بزاره تو بهشت.

آقا من نمیدونم شما این رو میبینی یا نه ، فقط خواستم تشکر کنم از اینکه این فایل رو در اختیار عموم قرار دادین ، کمک خیلی زیادی به من کرد.

۰۵ بهمن ۰۲ ، ۲۲:۴۶ سید امین سعادتمند

داداش خیلی ماهی. خدا سلامتی بده بهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی